Wat zijn de werkzaamheden bij een jaarlijks onderhoud?

De punten en werkzaamheden die tijdens een jaarlijks onderhoud aan bod komen, zijn:

  • upgraden nieuwere software, indien deze beschikbaar is,  zodat u altijd een actueel systeem hebt.
  • melders/sensoren worden gereinigd en getest.
  • flitser(s) en sirene(s) worden getest.
  • testen of alle meldingen, die door de diverse melders (inbraak-, overval-, sabotage-, en brandalarm) worden gegenereerd, door de meldkamer worden ontvangen.
  • noodstroom accu’s worden gemeten op capaciteit, zodat u zeker weet dat bij stroomuitval de beveiliging zijn werking niet verliest.
  • het systeem wordt gecontroleerd op lekstromen.
  • het geheugen wordt uitgelezen op systeemfouten.
  • er wordt een back-up gemaakt van de programmering. Op deze manier blijven alle geprogrammeerde gegevens, zoals bijvoorbeeld gebruikerscode(s), behouden.
  • tevens wordt er gekeken of er geen obstakels voor de detectoren zijn geplaatst, zodat het bereik van de melders optimaal blijft.
  • aanpassen van codes en/of instellingen als u dat wenst.
  • voorrang bij storingen maar ook bij aanpassing/uitbreiding van de installatie.
  • altijd recht op service, 24 uur per dag, 7 dagen in de week.
 

Scherpe tarieven

iRemote werkt met scherpe tarieven, ook voor het afsluiten van een onderhoudscontract. Arbeids- en voorrijkosten zitten bij de contractprijs inbegrepen, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Dit geldt zolang de werkzaamheden worden uitgevoerd tijdens normale werkuren.

iRemote werkt volgens de richtlijnen van het CCV, het Centrum voor criminaliteitspreventie en veiligheid, en is een erkend VEB gecertificeerd bedrijf. U kunt altijd rekenen op een volledige en correcte afhandeling van de onderhoudscontrole. Na een onderhoudscontrole van iRemote kunt u weer vertrouwen op uw alarmsysteem.

Wacht niet te lang met een onderhoudsbeurt en neem direct contact op. U kunt altijd vrijblijvend een offerte aanvragen.

Sluit Menu